Servicebon

De Servicebon integreert alle bedrijfsprocessen in één. Van afspraak tot factuur.

Deze applicatie start bij het eerste contact met uw bedrijf. Dit is vaak de telefonist(e). Hij/zij verwerkt diverse gegevens. Deze gegevens van de Servicebon vormen de basis van het automatiseringsproces. De klant kan een bevestiging ontvangen van de afspraken en een medewerker krijgt de opdracht(bon). De medewerker (van servicemonteur tot tuinman) vult de Servicebon aan met de gewerkte tijd, voorrijkosten en eventueel onderdelen. Een signatuur of handtekening van de klant behoord tot de mogelijkheden. Op de achtergrond staat de factuur klaar. Met een druk op de knop ligt hij in de e-mailbox van de klant.

Werkuren direct verwerken

U kunt alles op uw eigen smartphone of tablet regelen. Uren, voorrijkosten e.d. kunt u ter plekke correct verwerken en aan de klant voorleggen ter controle. Na een handtekening/signatuur is alles klaar.

Customer Relationship Management

Met een geïntegreerd CRM systeem kunt u de klanten op hun wenken bedienen. Door alle klantgegevens (prijsafspraken en notities) op 1 plek te hebben kunt u makkelijker verkoopkansen creëren. Bovendien is alles overal en altijd beschikbaar!

Professioneel factureren

Geen losse bonnen of spreadsheets meer. U bepaalt zelf de factuurlay-out en verstuurt de factuur per e-mail. Correcte tarieven en klantgegevens worden automatisch gebruikt. Met 1 druk op de knop heeft u een professionele factuur!

Business Intelligence

Analyse van data geeft u een voorsprong in handelen. Het koppelen van boekhoudgegevens aan tijd en klant gegevens geeft u veel inzicht. Voor professionals een MUST! Dynamic AI van DataAccess geeft de data weer in overzichtelijk sheets en grafieken.

Geïntegreerd Boekhouden

Niet alleen u krijgt meer overzicht, ook uw accountant. Noodzakelijk voor Business Intelligence en verdere data analyse. 24/7 op de hoogte, zodat u snel kan handelen en bovendien overal en altijd beschikbaar.

Integreren is overzicht krijgen

Wij kunnen voor u alles op maat bouwen. Die zaken koppelen als u het wilt. Wij willen graag met u meegroeien. En alles 24/7 beschikbaar, overal.

Voordelen  

  • Enorme tijdwinst

  • Minder fouten

  • Gestructureerde werkwijze met goede analyses

  • Klantbewust door diverse mogelijkheden

  • Verbeterde planning bij onderhoudscontract

  • Multi device

  • Nauwelijks papier- en portokosten